Eerste reis naar Azië! - Reisverslag uit Lonneker, Nederland van Larissa Perik - WaarBenJij.nu Eerste reis naar Azië! - Reisverslag uit Lonneker, Nederland van Larissa Perik - WaarBenJij.nu

Eerste reis naar Azië!

Door: Larissa Perik

Blijf op de hoogte en volg Larissa

01 Februari 2016 | Nederland, Lonneker

De tickets voor Dubai, Thailand en Indonesië zijn binnen en dat betekend dat de reis kan beginnen! Het eerste reisverslag is dan ook een feit.

Samen met mijn broer en moeder heb ik een reis gepland en we nemen mee: een backpack, een stel goede schoenen en veel nieuwsgierigheid naar de herinneringen die we mee terug brengen.
De vlucht vertrekt vanaf Dusseldorf naar Dubai. Hier blijven we drie dagen om de stad en de woestijn te bezichtigen.

We vliegen na deze drie dagen door naar Phuket waar we een week blijven. Van Phuket vliegen we naar Bangkok voor een citytrip en dan komt het echte backpacken! Drie weken lang ongepland rondtrekken door noord Thailand. Wie weet wat we daar allemaal mee gaan maken?! :P

Als we het backpacken overleefd hebben vliegen we naar Jakarta om ons aan te sluiten bij een echte Hollandse busreis door Java en Bali. We verblijven onze laatste week op Sulawesi, een eiland dat bij Indonesië hoort met schijnbaar één van de mooiste duikplaatsen in de wereld heeft.

Van woestijn tot tropische oerwouden,
rijstvelden tot witte stranden, drukke steden tot afgelegen dorpjes,
Van islam tot Boeddhisme, wilde dieren tot insecten en vulkanen tot de onderwaterwereld.
We gaan het allemaal meemaken en houden jou op de hoogte via deze reisverslagen!

Foto's en video's zijn links naast het reisverslag te vinden.

AZIË HERE WE COME !